Pages

Thank you for being my friends :)

COPYRIGHT RESERVED


COPYRIGHT RESERVED
ALL OF THE PHOTOGRAPH HEREIN, UNLESS OTHERWISE NOTED, ARE COPYRIGHTED BY THE BLOG OWNER. NO PART OF THIS SITE, OR ANY OF THE CONTENT & PHOTO CONTAINED HEREIN, MAY BE USED OR REPRODUCED IN ANY MANNER WHATSOEVER WITHOUT EXPRESS PERMISSION OF THE COPYRIGHT HOLDER(S).

Thursday, February 4, 2010

New header!

Layout header created by Fana

Tarraaaa.... look at my blog... New header!

Tak pernah pun kisah pasal header kat blog ni...ade aku kisah.... he he... bagi saya dapat up-load & update blog ni pon dah cukup bagus...  (lama dah tak buat kerja-kerja grafik ni...) Mak takde masa nok.... busy bangat buat pelamin!

Tapi semalam client adik beradik yg memang sgt sporting & kelakar telah menawarkan khidmat nak buatkan header utk blog ni. Baru la cun sikit, katanyer... saya pon apalagi... harusla suke ade org sudi nak buatkan. Kecik tapak tangan, stadium bola sepak saya serahkan.

Terima kasih dari lubuk hati yang paling dalam khas buat Farhana (bole gak layan blog Fanapicaholic ) kerana menghadiahkan saya header yang cun ni. Jugak buat kakaknya Diyana.
Harusla saya berjanji membuat pelamin yang paling cantik & terrrrbaaiiikkkk.... buat kalian :)
Muahhhhh!!!!


No comments:

Related Posts with Thumbnails