Pages

Thank you for being my friends :)

COPYRIGHT RESERVED


COPYRIGHT RESERVED
ALL OF THE PHOTOGRAPH HEREIN, UNLESS OTHERWISE NOTED, ARE COPYRIGHTED BY THE BLOG OWNER. NO PART OF THIS SITE, OR ANY OF THE CONTENT & PHOTO CONTAINED HEREIN, MAY BE USED OR REPRODUCED IN ANY MANNER WHATSOEVER WITHOUT EXPRESS PERMISSION OF THE COPYRIGHT HOLDER(S).

Tuesday, July 27, 2010

Double Trouble!!

Pelamin di Sri Melati
Pelamin di Sri Siantan

Kami anggap tempahan pada minggu ini adalah istimewa. Hakikatnya semua tempahan yg kami terima adalah istimewa tapi kali ini lebih sikit kerana kami diberi amanah untuk menyiapkan kedua-dua pelamin di Dewan Perbadanan Putrajaya. Bagi yang maklum, di sini terdapat 2 dewan iaitu Sri Melati di tingkat bawah, dan Sri Siantan di tingkat atas. Jangan jeles okeh... dua-dua dapat kat we all... Selain dari ini, terdapat 5 tempahan pelamin yang telah pun siap dipasang.

Dengan perancangan yang teliti dan kerjasama Team ZZc, Alhamdulillah kedua-dua pelamin berjaya kami siapkan tepat pukul 3 pagi... kira cepat jugak la siap, coz we all sampai dewan around 10pm. Paling saspen... haaa... apalagi takut tertukar pelamin la... ha ha ha haru biru kot tertukar. Itulah yang selalu ditanya & dijawab... atas putih, bawah pink, atas putih, bawah putih...

Apa-apa pun ini adalah antara kenangan manis kami... peluang sebegini hanya satu antara sejuta...

Terima kasih kepada kedua pasangan pengantin yang memilih kami.

Ruzlini & Zul - Dewan Sri Melati
Dyla & Nazri - Dewan Sri Siantan

Untuk gambar pelamin penuh nantikan entry seterusnya...
Nantikan juga cerita & gambar behind the scene di Life As Wedding Planner

No comments:

Related Posts with Thumbnails